Vi äger hela våran pol alla gånger alla dagar hela tiden

(detta inlägg är en dag gammalt, fick inte upp det!!)


Vi har nu varit på Bali i tre dagar! Igår bestämde vi oss för att byta hotell, till ett billigare och som hade sol vid Polen hela dagen ;P

Efter vi hade fixat det så drog vi iväg till ett shoppingcenter vid stranden. För drev x antal timmar där. Hittade iaf en Nice blouse!

Gjorde inte allt för mycket. Men på kvällen då vi kom hem, tänkte jag och Lisa att vi skulle ge igen lite jävling på Hanna genom att slänga henne i polen.. Med alla hennes kläder på! Slutade med efter en fett kronglig och spretig Hanna fick vi i henne.. MEN jag åkte oxå ner i polen med alla mina kläder oxå!! Haha

Idag har vi bara legat vid polen, så jag och Hanna är brunröda och Lisa är en neger! Solade som fan och drack öl åh hade det jävligt gött! Tog upp halva polen, så alla andra som bor här, tryckte ihop sig i andra delen och vågade sig inte till vår del hihi.. Vi äger polen!

Hanna gav även igen på Lisa för polkastningen genom att väldigt lätt knyta upp hennes bikini trosor i polen!! På det djupa.. Haha. Skönt man inte har knytning..

image description
image description

Kommentarer
Postat av: moster

Åh va fina ni är å va bra ni har det! Pyss!

2012-03-09 @ 14:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0