Från 5 retads i Thailand till 3 retads på Bali

Nu är jag helt dagvild, åh har lite svårt för vad som är idag och igår, men ska göra mitt bästa!

I förrgår (lördag) var jag hos tandläkaren och gjorde en deep cleaning.. Sjukt läskigt var det och jag hade världens panik! Är ju nämligen livrädd för tandis! Men resultatet vart as bra åh sedan att de bara kostade 1000 bath (244sek) gjorde ju saken ännu bättre ;)

På kvällen hade vi bestämt att vi skulle på cabaretshow. För er som inte är med, är det en show där ladyboys uppträder.. Män som klär ut sig till kvinnor alltså! Shit vilka sillisar vissa hade! Vilket fall så drack vi buckets, så kvällen gick i temat Hangover! Bilder från den kvällen kommer komma soon!

Igår (söndag) vaknar både jag och Hanna iaf upp åh mår mycket bättre än förväntat! :) Började packa väskan och checkade ut! Sedan fick vi oss mat, sedan dog vi lite på Johanna och Nicolas rum! Klockan 1400 sa vi hejdå till dem, åh började våran resa till Bangkok med färja, sedan nattbuss!

Idag (måndag) klockan är 0503 åh vi är nu på koh san road! Har tagit in på leek, där jag bodde allra första gången jag var i Thailand. Inte allt för mycket till världen men det är billigt, åh då vi bara ska sova här idag så dög det as bra :) senare idag ska vi möta upp Linnea och ljung åh dra med dem på lite äventyr innan vi beger oss mot flygplatsen inatt 0300 för att ta planet mot efterlängtade Bali!

Talar för både mig och Hanna när jag säger att vi är helt klara med Thailand och vi bara längtar tills vi kliver av planet i Bali! Där väntar en hel del äventyr.. Så glöm inte att titta in då och då för nyheter ;)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0