Kan de inte bara halla sig uteomhus iaf??


Helt klart den storrsta nackdelen nar man ar ue och reser ar alla dessa javla ackliga cp vider krypen som ar tamefan OVERALLT!!

Hittade natt sma kryp i sangen nyss, sa nu har jag spenderat 20 min pa at ga igenom varenda cm av sangen som jag sover pa.

De ar nog absolut inga farliga kryp, men tanken pa att de ska kunna ga runt pa mig medans jag sover skrammer mig nagot javulskt.. Krypa in i ora och upp i hjarnan lagga lite agg nagon stanns osv... AH jag far verkligen ackelpanik!

Sa just nu langtar jag verkligen hem till kylan dar inga kryp kan leva for att det ar for kallt!

Ah hur ska jag kunna sova nu da? Hade jag inte behovt legat vaken och vantat pa brudarna som sa klart inte tog med sig nyckeln hade jag kanske sovit redan och inte hittat de dara krypte som nu har gjort at jag kommer ha panik hela natten!! Skit balle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0