latt uppdatering sadara fran Koh Samet


Inte sa peppad att blogga idag ass.. Men nagra rader ska jag val kunna ge er!

Som sagt Hanna har fyllt ar, vi kopte ett fint blomhalsband till henne, sedan sa fick hon en rosa nagelfil :P Haha! Gick ut och tog nan drink men alla var ratt trotta!

Vi var ivag pa den dara battrippen med, ah det va val inte det roligaste, forst drog de till en sten som alla dumma ryssar fotade och sedan slappte de av oss pa en strand dar vi var i fyra timmar.. God mat fick vi dock!

Sedan drog de ivag och pekade snabbt pa tre andra oar sa vad de hette. Efter det akte vi pa en sista o for att de pa on skulle tjana lite pengar ah var dar en timme.. Sedan fick vi aka och titta pa fiskar och skoldpaddor samt en tigerhaj de va helt klart det roligaste!! Men att spendera en dag med bara Ryssar kan bade jag och Hanna nog skippa. Samt att en ryss fick kora baten, sa man satt ju dar och hade dodspanik!!

VI HAR FATT LITE FARG AVEN.. ANTLIGEN!!

Sedan har vi mest hangt pa stranden, igar var jag och den hollendska tjejen ut och drack pa ett stalle har. Ah det ar sjukt roande att se pa alla turister. Imorse efter tva timmars somn drog iaf den hollenskabruden till Bangkok! JAg var fett dodsbakis, men som tur var tog varmen bort det ratt sa fort!

Hanna som bara lag hemma igar kvall madde mest daligt idag.. Somnade som en stok pa stranden och sedan har hon sovit mesta tiden av dagen! Har varit en liten mamma och kopt vatten och vattenmelon till henne!

Men nu borjar hon sakta men saker ma battre!! Maste ha varit for lite vatten och nan dalig mat som spelade henne ett spratt!!

Kommer komma inlagg soon om mina och Hannas intressen pa stranden haha sjukt roande ma jag saga :P

Pa tisdag drar vi iaf till Koh Chang, har borjat trottna lite pa denna o!

Men nu ska vi boka biljetter och shit till Bali mm!

Kommentarer
Postat av: Mami

Go girls :)

2012-01-22 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0