lyxen med att ha en barbardator..


God middag for er kanske, men god kvall for oss!

Klockan ar har 2315, ah jag ligger i varan bungalo (kan verkligen inte stava det) pa on koh samet..

Vi har nu vari har i tre dagar och tva natter. Da vi satt pa farjan over hit stotte vi pa en skon brud som nu har varit ute och rest i ett ar. Sa vi fragade om hon ville bo med oss sa vi fick billigare boende, ah det var hon pa!

En harlig brud verkligen, dock ve jag inte vad hon heter, kan inte utala det heller haha.. Hon kommer iaf fran Holland! Ah just nu a hon och Hanna ute och dricker lite gotta.. Medans jag ligger har hemma och myser!

Varit i solen hela dagen idag och tagit massage vilket gjorde att jag var helt slut och orkade inte folja med ut pa aventyr utan valde at ligga hemma lyssna pa musik och las en bok!

Skulle aven googla lite om visum, men da jag inte fick igang internet forren nu sa har jag inte kunna gjort det!

Imorgon ar planen att vi ska ut pa en bat tripp och se 5 oar, fiska, snorkla och se hajar sam skoldpaddor.. Om nu brudarna kunde boka och inte var ute for sent :) Annars far vi ta det en annan dag!!

Trana engelska far jag iaf verkligen gora, HAHAHA shit vad dalig man ar pa det!!

Har iaf fatt lite farg aven, sa nu ar jag brun rod, men hoppas det roda ar borta imorgon och bara brunt :D

Roligt att ni uppskattade bilderna!

Nu ska jag lasa vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0