På arlanda med Biafraah

Nu har man iaf lyckats pocha Hanna till sitt första blogg inlägg här på arlanda, åh erkänn det var fett duktigt för att vara henne, ikke sant :P ?

Tidsinställer detta inlägg, så när vi lämnar Helsinki kommer ni få njuta av detta inlägg, just bara för att det ska bli lite roligare kanske ;)

Vi står (stå låne data, suger) iaf här på arlanda just nu som två mobbade offer, som har typ exakt samma kläder, plus att jag har gult hår ungefär 4cm vid botten, JIPPPIII!!

Men lugn folket jag låtsas att jag är finsk :P Huhu!

Snart så skiter vi nog i facebookandet och går vidare för att sätta oss och ta en öl! Men när vi lämnar Helsinki har vi nog fått i oss lite mera öl, sattsar på en fylla så vi somnar gott och vaknar pigga.. Sjukt smarta brudar ikke sant!!

Neh nu får de va nog kom på jag måste gasta iväg och köpa snus för fan!!

HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0