Nu bjuder vi er pa lite gotteri, som tack vill vi ha kommentarer!

Vi drog iaf fran Cebu vidare till en o som heter Bohol!?

Dar drog vi ut pa ett resort som var as dyrt att bo pa, men sjukt fin strand. Dock regnande det for det mesta. Vi traffade aven en skit skon familj (Mamma, pappa och 2 barn) och deras van en norrman som vi snackade en hel del med..

Vi hade borja funderat pa om vi skulle ge upp Filippinerna, da vi verkligen inte kande oss trygg nagon stanns och insag att vi bara skulle kunna bo pa dyra stallen for att kanna oss trygga. Men nar norrmannen berattade att det var en security vakt kvinna som hade blivit valdtagen samt mordad av en annan security vakt pa en o lite langre bort, fick det vara droppen och vi bokade oss en resa hem till Thailand!

Sedan vi landade i Thailand har vi flygit 4 ganger, akt 1 farja, akt sjukt mycket taxi, varit i tva olika lander varav tva ganger i ett, fyra olika oar varav pa tva, tva ganger och vi har varit borta i 1 vecka




























Kommentarer
Postat av: Any Person

Jämarns vad ni har rest runt lilla kussen! Hoppas att ni har det jättebra och att ni får en massa skön sol :) KramiZz! Alla blå <3

2012-01-15 @ 16:02:01
Postat av: Mariah

Fan så fint det är! Jag vill också vara där å räkna sjöstjärnor!! <3 <3 Saknar er som tusan mina sköna bönor! PUSS!

2012-01-15 @ 16:07:39
URL: http://elinmariahjohansson.blogspot.com
Postat av: Mami

Men ÄNTLIGEN lite sköna bilder ass ;).Nice det ser ut och ni är störtsnygga :D Alla blå <3

2012-01-16 @ 14:33:50
Postat av: moster

Ybers gumman! Såååå skönt det ser ut å så vackert! Kramis!

2012-01-17 @ 15:11:45
Postat av: "Mor"

Älskade flicka!! Va härligt härligt ni har det :) Önskar jag hade varit med! Va rädda om er. Kramar i massor <3

2012-01-17 @ 17:35:43
Postat av: Nina

jaha fuck you both,

fryser arslet av mig hela tiden och jävlas med en vidrig brunutansol som bara fläckar och luktar skit.

men fan va nice det ser ut där borta ass, och nu vill jag se bilder på hur bruna ni börjat bli, tack på förhand och ha det bäst ;)

alla blå!

2012-01-22 @ 19:49:06
URL: http://www.nwall.net
Postat av: Frugan

Härligt med lite bilder! Äntligen får du vara där du trivs som fisken i vattnet min älskade FRU! Hoppas ni har det lika underbart som det ser ut på bilderna. Hanna, var rädd om min fru nu jag vill ha henne helskinnad i sverige sen! puss på er brudar <3<3

2012-01-28 @ 23:09:49
URL: http://doyathang.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0