Blogg.se vill ju aldrig funka som det ska!!

Blogg.se kan köra upp en vaselinburk i ärslet!! Hade skrivit skit bra och så skulle jag lägga upp bilder.. Men ne de funkade inte lägga upp bilder, sedan bah BOOM så försvann texten och de kom bilder bara?!

Så nu fick det bli ett bild inlägg och ett med text! Jag och Hanna har inte tid att blogga så mycket, först så suger internet de dör om vart annat! Sedan så har man ju varit fett handikappad efter tattueringen och sedan är det så att vi inte har tid för vi hänger med alla våra balineser hela tiden :P

Hanna och jag, sedan ett jävla gäng balineser har haft riktigt trevliga kvällar, men fan vad mycket dricka och alkohol de har blivit nu på slutet! Skyller allt på Juna helt klart...

Imorn drar jag och Hanna på rehab på en ön, blir där ett tag sedan så ska vi tillbaka till kuta för att se Kios band spela, kommer bli fett!

Den 23 har de nån tyst dag där man inte får prata använda elektricitet eller ens gå utanför dörren! Så då dra vi och balineskompisarna våra till Gilli en annan ön, där det inte gäller! Blir fett awesome tror jag!

Börjar få lite smått panik, för dagarna närmar sig, soon ska vi åka hem, åh av tycker det har varit för lite tid på bali! Sjukt lockande att förlänga resan :P hihi!

Är ju så skoj då man har skaffat vänner som bor här med! :)

Aja nu ska vi äta sedan hänga med Juna! :D

Kommentarer
Postat av: moster

Tänk att det snart är hemresa??!! Va tiden har gått fort gummsan! Pyss

2012-03-20 @ 14:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0